Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Medewerker Debiteuren

Werken binnen een fijne werksfeer waar successen worden gevierd en stil wordt gestaan bij jubileums en andere bijzondere momenten. Niet voor niets is een van haar merkwaarden ‘Persoonlijk betrokken’. Daarnaast zorgt onze opdrachtgever ook goed voor haar mensen. Deze werkplek is bij de Beste Werkgever in retail van 2022-2023. Dat is niet voor niets en daar zijn ze dan ook enorm trots op! Zij hebben een zeer afwisselende functie voor je. Kortom, je hebt een dynamische job binnen een leuk team! Er wordt hybride gewerkt, wat betekent dat je de 36 uur over 5 dagen flexibel kunt indelen, zodat je werk en privé goed kunt combineren.

Thiemo Renzenbrink-1

Meer weten over deze vacature? Neem contact op met Thiemo Renzenbrink.
T: +31 6 41806258
E: careers@bvcm.nl

Welke taken horen bij deze functie?

  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig incasseren van openstaande bedragen, waarbij de klantrelatie centraal staat. Het verwerken van inkomende geldstromen en het bewaken van uitstaande saldi behoort tot je taken. Daarnaast geef je orders vrij en beoordeel je de kredietwaardigheid van klanten
  • Als eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s op het gebied van debiteuren, zorg je voor heldere communicatie
  • Je hebt een belangrijke signaalfunctie waarbij je knelpunten, fouten en risico’s binnen onze debiteurenadministratie spot en hierover communiceert met collega’s
  • Het tijdig indienen van dossiers bij het incassobureau en/of curator, evenals het voorbereiden van dossiers voor de afwikkeling van oninbare vorderingen, is een belangrijk onderdeel van je werk
  • Daarnaast boek je betalingen en incassobatches
  • Tot slot sta je iedereen altijd vriendelijk en correct te woord.

Breng jij de volgende ervaringen?

  • 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie zoals bijvoorbeeld op een medewerker administratie, medewerker debiteurenbeheer, medewerker krediet controle
  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 4 in een relevante richting, zoals administratieve of financieel/ economische ondersteuning
  • Kennis en ervaring met Onguard is zeker het vermelden waard
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • Expertise in debiteurenbeheer, inclusief het uitvoeren van kredietcontroles en het incasseren van openstaande rekeningen
  • Het vermogen om snel en effectief beslissingen te nemen, met een oplossingsgerichte mindset
  • Een sterke focus op klanttevredenheid, waarbij je goed kunt luisteren en de juiste vragen stelt
  • Initiatief en zelfstandigheid in het ondernemen van actie
  • Goede communicatieve vaardigheden, waarbij je vlot kunt praten, snel schakelt, en graag samenwerkt met anderen
  • Efficiëntie in je werk, met een zelfstandige aanpak en een constante zoektocht naar de beste oplossing
  • Empathie en geduld, met als doel om klanten blij te maken en effectief te communiceren met collega's.

Wat kun je van ons verwachten?

Dit kan je bij onze opdrachtgever verwachten:

  • Een zeer afwisselende functie binnen een professionele en gedreven organisatie met een sociale en resultaatgerichte cultuur
  • Werken in een omgeving waar vindingrijkheid en daadkracht centraal staan
  • Een fijne werksfeer waar successen worden gevierd en bijzondere momenten worden erkend
  • Persoonlijke betrokkenheid als een van onze kernwaarden.
  • Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling met flexibel sparen
  • Hybride werken, waarbij thuiswerkmiddelen ter beschikking worden gesteld Volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling via ons eigen digitale opleidingsplatform
  • Een resultaatafhankelijke bonus die kan oplopen tot 10% van je bruto jaarsalaris
  • Drie extra vakantiedagen naast de 26 vakantiedagen bij een volledig kalenderjaar zonder ziekmelding (bij een fulltime dienstverband)
  • Korting op producten, zodat je thuis volop aan de slag kunt met kwaliteitsproducten.