Junior Medewerker Collections
Namens onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Medewerker Collections. Deze leuke, dynamische en groeiende organisatie is actief binnen de commerciële woningbouw en als Junior Medewerker Collections ben je verantwoordelijk voor het incasseren van met name huurvorderingen op een klantgerichte en professionele wijze. Je werkt daarbij proces georiënteerd, met klantwaarde en -tevredenheid leidend voor (persoonlijke) dienstverlening.

Meer weten over deze vacature? Neem contact op met Tamar van Gulik.
T: +31 6 51184806
E: careers@bvcm.nl
E: careers@bvcm.nl
Welke taken horen bij deze functie?
- Jouw verantwoordelijkheden: Beheren van het eigen klantportfolio met als doel het beperken van financiële risico’s
- Verbeteren van het betaalgedrag van de klant door deze te goed te informeren over zijn betalingen en hierover te adviseren
- Reageren en alert acteren op veranderingen die van invloed kunnen zijn op het betalingsgedrag van huurders
- Je haalt energie uit het continue verbeteren van de administratieve processen w.o. knelpunten binnen de processen rond incasso en beheer
- Je werkt proactief aan een goede verstandhouding met stakeholders.
Breng jij de volgende ervaringen?
- Jouw profiel: Bij voorkeur MBO / HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een eventuele vakspecifieke opleiding
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- Een algemene kennis van (huur) recht en rechtsvordering is een pré. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat kun je van ons verwachten?
Onze opdrachtgever is een snelgroeiende scale-up met zeer riante arbeidsvoorwaarden, zoals een week vakantie bij aanvang, daarnaast kun je verwachten:
- Wat kan je verwachten? Een inspirerende werkomgeving waarbij je gestimuleerd wordt je kwaliteiten en talenten verder te ontwikkelen
- Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV
- Een professioneel, gedreven en gezellig team
- Een goede werk-privé balans, waarbij thuiswerken mogelijk is
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed pensioen via het ABP, 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen, en een bonusregeling.
Hoe ziet onze sollicitatieprocedure eruit?
Wat leuk dat je hebt gesolliciteerd op onze vacature! Binnen een week laten we je weten of je wordt uitgenodigd.
Via een telefonische intake kunnen wij elkaar beter leren kennen en krijg je meer te weten over BVCM en de functie. Natuurlijk is er ruimte om al jouw vragen te stellen.
Voelen wij beiden de klik? Dan plannen wij graag een kennismakingsgesprek in! Je kunt hiervoor gezellig langskomen op ons kantoor, of als dat niet mogelijk is, kunnen we ook een online vergadering (via Teams) plannen. Tijdens dit gesprek maken wij echt kennis met elkaar. Wij zullen ingaan op de functie en werkzaamheden.
Het tweede gesprek voer je met onze hiring managers. Zij zullen wat dieper in gaan op jouw functie en werkzaamheden. Afhankelijk van de functie kun je een derde gesprek verwachten of het maken van een assessment.
Voelen alle partijen een match? Dan doen wij jou graag een aanbod om bij ons te komen werken!
Wij kijken ernaar uit! Jij toch ook?
Zie jij het al helemaal zitten om voor BVCM te werken? Dan ontvangen wij graag een reactie! Solliciteren kan via onderstaand formulier. Hopelijk tot snel!