Coördinator Backoffice/Frontoffice
Van Outsourcing tot en met detachering, van incasso tot en met juridische procedures. We doen het allemaal. We voorzien in alle onderdelen binnen de prospect-to-cash-keten. We ontwikkelen onszelf voortdurend en volgen dagelijks de nieuwste technologische mogelijkheden om alle credit managementwensen van onze klanten te kunnen vervullen. Om onze nationale en internationale groeidoelstellingen de realiseren, zoeken wij voor ons gedreven Backoffice/Frontoffice-team een Coördinator Backoffice/Frontoffice. Onze Backoffice afdeling is o.a. verantwoordelijk voor de dagelijkse invoer en afhandeling van de aangeleverde (PRE) Incasso-dossiers. Daar waar onze Frontoffice verantwoordelijk is om op een gastvrije manier bezoekers te ontvangen en door te verwijzen. Als Coördinator Backoffice/Frontoffice ben jij de rechterhand van de Manager Finance & Control. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en lijkt Coördinator BackOffice je wel wat? Solliciteer dan direct op onze vacature!

T: +31 6 51184806
Welke taken horen bij deze functie?
- Coachen van de medewerkers op de besproken punten uit persoonlijk ontwikkel plan
- Uitvoeren van controle werkzaamheden om de kwaliteit van invoer -aanleveringen te optimaliseren met als doel reduceren foutmarge
- Organiseren van team overleggen en het houden van 2-wekelijks bilaterale met de teamleden
- Toezien op een optimale bezetting en toezien op de ziekteverzuim meldingen en vastlegging
- Toezien op het tijdig uitvoeren van werkzaamheden Back- en Frontoffice
- Implementeren van verbetervoorstellen om zo efficiënt mogelijk te werken
- Adviseren van de Manager Finance en Control inzake operationele processen en financiële gevolgen en op regelmatige basis de processen evalueren en waar nodig bijsturen
- Indien nodig meedraaien met de dagelijkse werkzaamheden zodat de planning einde dag afgerond is.
Breng jij de volgende ervaringen?
- HBO werk- en denkniveau, financiële richting
- Minimaal 3-5 jaar relevante ervaring
- Kennis financiële processen en/of Credit Management
- Je spreekt en schrijft Nederlands op een zakelijk niveau
- Kennis van Exact en het ERP systeem is een pre .
Wat kun je van ons verwachten?
Onze opdrachtgever is een snelgroeiende scale-up met zeer riante arbeidsvoorwaarden, zoals een week vakantie bij aanvang, daarnaast kun je verwachten:
- Marktconform salaris, 25 vrije dagen, 50% bijdrage aan pensioen
- Internationale werkomgeving met als thuisbasis Amsterdam
- Breed aanbod aan trainingen en opleidingen via onze eigen BVCM Academy
- Persoonlijk ontwikkelingsplan, met voldoende mogelijkheid tot groei
- En genoeg leuke dingen naast het werk met een wekelijkse Vrijmibo, tweewekelijkse massage en verschillende uitjes met collega’s!
Hoe ziet onze sollicitatieprocedure eruit?
Wij kijken ernaar uit! Jij toch ook?
Zie jij het al helemaal zitten om voor BVCM te werken? Dan ontvangen wij graag een reactie! Solliciteren kan via onderstaand formulier. Hopelijk tot snel!