Praktijkgerichte trainingen

U kunt bij BVCM kiezen uit een uitgebreid aanbod van praktijkgerichte trainingen en opleidingen op het gebied van creditmanagement. Onze docenten en trainers kennen de praktijk uit eigen ervaring binnen uiteenlopende dienstverlenende bedrijven: van financiële instellingen tot non-profitorganisaties.

bvcm-trainingsoverzicht

Effectieve aanpak
De trainingen van BVCM onderscheiden zich door kleine groepen. Onze trainers maken de deelnemers medeverantwoordelijk voor hun eigen succes. Alle trainingen zijn gericht op persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast zijn de opdrachten en rollenspellen gebaseerd op de eigen praktijk. De trainers delen actief kennis en ervaringen met de cursisten en geven de deelnemers praktische doelstellingen mee. 

Trainingen bij BVCM
Alle trainingen van BVCM zijn interactief en praktijkgericht: u krijgt instrumenten en technieken die u direct kunt gebruiken in uw dagelijkse werkzaamheden. Ook na de training kunt u blijven profiteren van onze terugkoppeling en adviezen en verzorgen we desgewenst coaching on the job. Omdat we vooraf uw werksituatie en leerdoelen in kaart brengen, sluit de training altijd naadloos aan op uw dagelijkse praktijk.

Aantal dagdelen & tarief

Het betreft twee dagdelen inclusief lunch. De prijs per deelnemer is € 495,- voor klanten van BVCM en € 595,- voor niet-klanten. Dit bedrag is exclusief btw, inclusief lunch en cursusmaterialen.

Deelname annuleren/verplaatsen
Kunt u onverhoopt niet deelnemen aan de training, dan kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren tot 5 werkdagen voor aanvang van de training. Bij een annulering later dan 5 werkdagen voor aanvang van de training brengen we 25% van de trainingsprijs in rekening.

Annulering door BVCM
Wanneer er te weinig deelnemers zijn, heeft BVCM het recht een cursus te annuleren of te verplaatsen naar een andere datum. We realiseren ons dat dit vervelend kan zijn en proberen, waar mogelijk, met een alternatief te komen.

bvcm-training-dagdelen-prijzen
  • Kameleon - Communiceren met debiteuren

    Als debiteurenbeheerder kom je in aanraking met veel mensen. Maar ieder mens is anders. In deze training leer je welke verschillende soorten mensen er zijn en hoe je met ze kunt communiceren.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Effectief communiceren

  • Credit Management Fundamentals

    Verkrijg uitgebreide vaardigheden en een mindset voor credit management in slechts enkele uren, geschikt voor beginners, professionals en sales teams die het vakgebied willen begrijpen, ongeacht hun financiële achtergrond.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Kennis vergaring over het vakgebied

  • Master of numbers deel 1: Balanslezen & Cijfers Interpreteren

    De training balanslezen voorziet je van de vaardigheden om financiële overzichten te begrijpen en te analyseren, zodat je in staat bent om de financiële gezondheid van een bedrijf te evalueren en te interpreteren.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Financiële overzichten interpreteren en analyseren

  • Master of Numbers deel 2: KPI’s, rapportages en dashboards

    Deze training biedt je de mogelijkheid om KPI's te leren gebruiken voor het meten en monitoren van prestaties. Bovendien leer je hoe je doeltreffende rapportages en dashboards kunt ontwerpen om belangrijke informatie op een duidelijke en overzichtelijke manier te presenteren.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:KPI's te gebruiken om prestaties te meten en te monitoren

  • Juridische aspecten van debiteurenbeheer

    Ontdek de wereld achter veel processen binnen de organisatie en leer de meest voorkomende juridische termen in de juiste context plaatsen. 

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Juridische termen begrijpen en toepassen, sparring partner, realistische gesprekken voeren

  • Cijfers en KPI’s voor effectief debiteurenbeheer

    Ontdek alle geheimen van een debiteurenportefeuille. Weet hoe u een portefeuille dient aan te pakken en welke meetinstrumenten (KPI’s) u daarbij kunt gebruiken.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Kennis debiteurenportefeuille, beïnvloeden KPI's, doelgerichte keuzes.

  • Telefonisch incasseren

    Haal het maximale resultaat uit ieder telefoongesprek en behaal een structureel beter resultaat: een lagere DSO, een beter imago en minder klantverloop.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Maximaal telefonisch resultaat bereiken.

  • Gespreks- en onderhandelingstechnieken

    Word een volwaardig sparring- en gesprekspartner voor al de interne en externe klanten. Leer gesprekstechnieken, conflicthantering, complementair denken en werken, reflecteren en ‘kansdenken’. 

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel:Effectieve samenwerking en stakeholder management.

  • Kredietanalyse en kredietacceptatie

    Word een expert in kredietrisico’s inschatten en beperken. Leer hoe u een klantacceptatiebeleid kunt opzetten en bijsturen en leer de essentiële kernpunten van dit beleid.

    Duur:10.00 - 16.00 uur

    Doel: Kredietwaardigheidsanalyse voor betere resultaten

  • Training op maat

    U kunt bij BVCM ook terecht voor trainingen op maat. Vooraf bepalen we samen met u de inhoud van de training, op basis van de doelstellingen van uw onderneming en de resultaten die u met de training wilt behalen. 

    Duur:10.00 - 16.00 uur