Ik heb een vraag over deze training

Ik heb een vraag over deze training

BVCM logo   +31(0)20 -3460746
Word een volwaardig sparrings- en gesprekspartner voor al je interne en externe klanten. Leer gesprekstechnieken, conflicthantering, complementair denken en werken, reflecteren en ‘kansdenken’. 

Voor wie?
Voor alle medewerkers van afdelingen Incasso, Collections, Finance & Accounting en andere Credit- & Risk-professionals. 

Deze training is er voor iedereen die zich weleens afvraagt: Wie zijn mijn klanten eigenlijk? Word ik tegengewerkt of zie ik misschien de oplossing niet? Hoe krijg ik de medewerking die ik nodig heb? Waarom wil die ander het nu niet begrijpen en waarom verandert hij/zij niet?

Doel van de training
Na deze training kun je bepalen wie jou en je werkgever verder kunnen helpen, of dit nu binnen of buiten de organisatie is. Je ziet in wat jij kunt doen om anderen in beweging te krijgen. Kortom: je bent een volwaardig sparrings- en gesprekspartner voor alle interne en externe klanten.
Wat leer je?
In deze training leer je gesprekstechnieken, conflicthantering en onderhandelingstechnieken.

Je oefent in complementair denken en reflecteren. Na de training ben je in staat klachten effectief af te handelen, jouw klantrelaties te verbeteren en problemen om te zetten in kansen.


Klik hier voor meer info over de trainingen & tarieven