Eind vorig jaar meldde de ACM (Autoriteit Consument & Markt) dat veel consumenten met grote regelmaat worden gedupeerd door de werkwijze van een 'brede groep' incassobureaus. "Onterechte incasso's, hoge kosten en zelfs bedreigingen", aldus de ACM. De Consumentenbond volgde dit op door de Tweede Kamer een 'incasso verbeterplan' aan te bieden met een aantal uitgangspunten om het incassoproces menselijker te maken.

 
Bij BVCM geloven we dat een sterk debiteurenbeheer en tijdig incasso zorgen voor een betere relatie tussen opdrachtgever en klant. Eén van onze kernwaarden is 'persoonlijk' en daarom hanteert BVCM een klantvriendelijke en persoonlijke incassostrategie.

Daarmee worden niet alleen maximale resultaten behaald, maar behoudt u ook een goede relatie met uw klant.

Wilt u meer weten? Bekijk dan onze nieuwe website of bel naar 020-346 07 46 voor meer informatie. Lees hier de nieuwste BVCM nieuwsbrief. Met o.a. de laatste ontwikkelingen op het gebied van detachering & credit management.

 
  • 13 October 2017
  • BVCM