Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Mijn carrièreswitch naar BVCM

Mijn-carrièreswitch-naar-BVCM

Voordat ik een BVCM’er werd, heb ik ruim drie jaar met veel plezier bij een sportwinkel gewerkt. Hier heb ik mijzelf in meerdere opzichten flink ontwikkeld. Begin 2020 werd het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Via onder andere André Groot (DGA) heb ik veel goede verhalen gehoord over BVCM. Daar vond ik dan ook de uitdaging als Junior Debiteurenbeheerder. Ik zag de kans om onderdeel te zijn van een snel groeiende organisatie. Zonder twijfel ben ik op gesprek gegaan en voordat ik het wist, kon ik beginnen in augustus 2020. Aangezien ik uit de sportwereld kom, had ik geen ervaring op het moment dat ik begon. Mijn drang om mijzelf te bewijzen en het goede inwerktraject, hebben me geholpen in het snel eigen maken van de functie.

Mijn start bij BVCM

Op mijn eerste werkdag werd ik meteen goed ontvangen, dit gaf me een prettig gevoel. Wat de eerste periode voor mij nog makkelijker maakte, was dat ik al enkele collega’s kende. Alsnog ben ik er wel van overtuigd dat je altijd je eigen persoonlijkheid moet neerzetten. Daar is bij BVCM ruimte voor. Alles bij elkaar zorgde dit ervoor dat ik heel soepel integreerde in het bedrijf.

De cultuur bij BVCM voelt voor mij aan als een warm bad. De collega’s zijn betrokken en gezellig, maar er wordt ook zeker hard gewerkt. Doordat het kantoor een open ruimte is, kun je met iedereen mee luisteren, waardoor je van iedereen kan leren. Hierdoor kun je ook feedback van anderen ontvangen. Zo ontwikkel je niet alleen jezelf, maar ook je team en collega’s van andere afdelingen. Binnen BVCM merk ik ook dat iedereen graag luistert naar je suggesties en staat te springen om van elkaar te leren.

In het begin was natuurlijk alles een uitdaging. In mijn ogen moet je elke uitdaging met beide handen aanpakken, dat is de enige manier dat je een uitdaging kan overwinnen en jezelf kan verbeteren. Zonder opleiding heb ik hier alles geleerd over credit management. Dit kwam mede door mijn twee goede teamleiders die me het gevoel hebben gegeven dat ik een opleiding heb gedaan. Het leren van nieuwe systemen en de omgang met klanten en debiteuren waren in de beginperiode dan ook mijn grootste uitdagingen. Binnen BVCM krijg ik de ruimte om me te ontwikkelen en word ik betrokken bij verschillende projecten. Zo heb ik samen met mijn team een project opgezet en er werd gedurende het proces gevraagd naar mijn feedback met betrekking tot bijvoorbeeld verbeterpunten. Het is heel fijn dat de teamleiders onze ervaringen vragen, zodat we als team het beste resultaat kunnen neerzetten. Ik ben dan ook gegroeid binnen BVCM en heb meer verantwoordelijkheid gekregen. Ik vind het leuk dat ik mij op dme manier echt kan bewijzen.

Ik ben er na mijn eerste jaar achter gekomen dat alles mogelijk is. Want hoe je het wendt of keert, zolang je jezelf blijft, kun je alles en dat is wel gebleken. Waar een ander had gedacht: “dit is niets voor mij”, denk ik juist: “eens kijken of het wat voor mij is”. Nu kan ik zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt en dat mijn communicatieve vaardigheden in dit vak goed van pas komen. Het maakt voor dit werk niet uit welke achtergrond je hebt, als je maar de juiste skills en ambitie hebt! Want uiteindelijk: de sportwereld heeft gemaakt wie ik ben en daar ben ik nog elke dag blij om!

Hoe gaat het nu met Tamar?

Ondertussen heeft Tamar nogmaals een carrièreswitch gemaakt bij BVCM. Op dit moment bekleed Tamar de functie van Talent Sourcer bij de afdeling talent acquisition.

Werken bij BVCM?

Ben je na het lezen van Tamar’s ervaring nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden bij BVCM? Bekijk alle vacatures op www.bvcm.nl/vacatures.