Ik heb een vraag over deze training

Ik heb een vraag over deze training

BVCM logo   +31(0)20 -3460746
Haal het maximale resultaat uit ieder telefoongesprek en realiseer een structureel beter resultaat: een lager DSO, een beter imago en minder klant verloop.

Voor wie?
Voor alle medewerkers van afdelingen Incasso, Collections, Finance & Accounting en andere Credit- & Risk-professionals.

Deze training is er voor iedereen die zich weleens afvraagt: Zal het me lukken om de openstaande posten te incasseren? Kan ik mij beheersen om niet in de emotie van de debiteur mee te gaan? Kan ik zodanig strategisch handelen dat ik mijn doel bereik bij deze debiteur?    

Doel van de training
Na deze training ben je in staat het maximale resultaat uit ieder telefoongesprek te halen. Je bent in staat een structureel beter resultaat te realiseren: voor je werkgever, voor jezelf en zeker ook voor de klant. En dit alles met oog voor de balans tussen effectiviteit en klantvriendelijkheid.

Wat leer je?
In deze training leer je praktische communicatie- en gesprekstechnieken. Je leert reflecteren, probleemoplossend denken en resultaatgericht werken met oog voor imago- en klantbehoud. Resultaat: een lager DSO en hoger werkkapitaal.
Trainingen bij BVCM
Alle trainingen van BVCM zijn interactief en praktijkgericht: je krijgt concrete instrumenten en technieken die je direct kunt gebruiken in je dagelijkse werkzaamheden. Ook na de training kun je blijven profiteren van onze feedback en adviezen en verzorgen we desgewenst coaching on the job. Omdat we vooraf jouw werksituatie en leerdoelen in kaart brengen, sluit de training altijd naadloos aan op jouw dagelijkse praktijk.
 
Aantal dagdelen en tarief
Het betreft 2 dagdelen inclusief lunch. De prijs per deelnemer is € 395,- voor klanten van BVCM en € 495,- voor niet-klanten. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief cursusmaterialen en lunch.
pie-chart

cijfers en kpi's voor effectief debiteurenbeheer

14 December 2017

Amsterdam

Ontdek alle geheimen van een debiteurenportefeuille.

Read More

communication

communiceren met klanten en collega's

13 November 2017

Amsterdam

Leer effectief communiceren met klanten (interne en externe).

Read More

bitcoin

kredietanalyse en kredietacceptatie

30 November 2017

Amsterdam

Word een expert in kredietrisico’s inschatten en beperken.

Read More