Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.
BVCM-2022-38483

Referentieoverzicht

 

Al bij de eerste ontmoeting maakten wij kennis met de professionele werkwijze van BVCM.

Onze Roemeense medewerkers van Vos Logistics in Cluj-Napoca hebben de Engelstalige trainingen, Communicatie met klanten en collega's & Telefonische incasso, met succes afgerond.

We hebben in de loop van het jaar een geweldige samenwerking opgebouwd met BVCM voor zowel ons Credit Management als onze Customer Service activiteiten.

Van oudsher werkten wij met één incassopartij. Echter wij hadden behoefte aan een goede benchmark om kwaliteit en resultaten te beoordelen. We besloten daarom een tweede partij aan ons te binden, en dat werd de BVCM.

Het prettige van BVCM Collections is dat zij een direct contact met de debiteur voorstaan, bellen in plaats van schrijven.

Na verschillende incassobureaus op bezoek te hebben gehad is onze voorkeur uitgegaan naar de BVCM. Vanuit de gesprekken was al snel duidelijk dat we hier met een goed georganiseerd incassobureau te maken hebben die een aanvulling is op ons collectie proces.

Al jarenlang maakt Brunel naar volle tevredenheid gebruik van de credit management diensten van BVCM; Pre-incasso, Incasso, Detachering en W&S.   We zien BVCM als verlengstuk van onze eigen activiteiten die ons in nagenoeg alle situaties oplossingen aandraagt.

Naast het zijn van een uitstekend incassobureau met zeer goede resultaten, heeft BVCM zich voor ons tevens bewezen als een solide partner op het gebied van creditmanagement, trainingen, en werving & selectie.

De laatste 4 jaar brengen wij onze reguliere en complexe incassodossiers onder bij BVCM. De incassoprofessionals bij BVCM blijven niet achter hun bureau zitten, maar gaan naar de klant toe.

Doorlopend afvragen waar je als klant behoefte aan hebt, goed luisteren en vervolgens inspelen op onze behoefte

Ruim 6 jaar geleden heeft PontMeyer het besluit genomen incassodossiers onder te brengen bij BVCM. De reden om voor BVCM te kiezen was de flexibiliteit en wijze waarop BVCM meeging in onze eisen en wensen.

We kunnen dan ook terecht concluderen dat BVCM niet een standaard incassobureau is, maar een echte incassopartner! Capgemini Nederland B.V. brengt de afgelopen 2 jaar zowel haar reguliere als complexe incassodossiers onder bij BVCM.

Recruitment is echt een vak apart, zoveel is mij wel duidelijk geworden. Erg fijn om te weten dat er partijen zijn die in een niche al jaren een netwerk hebben opgebouwd en van toegevoegde waarde kunnen zijn.

Flexibiliteit, betrokkenheid, gedrevenheid en het meedenken zijn o.a. kernwaarden waarom wij hebben gekozen en ook blijven kiezen voor BVCM als partner.

Wij werken sinds januari 2017 naar volle tevredenheid samen met BVCM.

​Wij zien BVCM niet als regulier incassobureau, maar als een professionele sparringpartner én tevens onderdeel van ons debiteurenbeheer.

Door een relatie werden wij gewezen op de mogelijke toegevoegde waarde en professionaliteit van BVCM. 

Wij zien BVCM niet als een reguliere leverancier, maar als een professionele sparringpartner. 

Wat schetst onze verbazing: BVCM heeft een positief resultaat bereikt, fantastisch!