Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Van voetballer tot Supervisor BPO

van-voetballer-tot-supervisor-bpo-tony1Voordat ik bij BVCM kwam werken heb ik drie jaar bij de beloftes van FC Utrecht gevoetbald. Het grootste gedeelte van deze mooie tijd heb ik vanaf de zijlijn meegemaakt. Mijn bijnaam was ‘de man van glas’. Door mijn blessuregevoeligheid heb ik besloten een carrièreswitch te maken en ben ik in aanraking gekomen met de man waar het allemaal is begonnen: André Groot (Grootaandeelhouder BVCM). Het gevolg? Ik ging weer voetballen bij mijn oude vertrouwde club RKSV Pancratius en werken bij BVCM.

Tien jaar geleden ben ik mijn carrière bij BVCM gestart als Accountmanager Business to Consumer bij Call2Collect B.V., de dochteronderneming van BVCM. Bij BVCM heb ik de ruimte gekregen om mijzelf door te ontwikkelen. Zo heb ik door de jaren heen deelgenomen aan verschillende projecten zoals incasso, functioneel beheer en debiteurenbeheer.

Wat ik heb gemerkt bij BVCM is dat je de ruimte krijgt om je te ontwikkelen binnen jouw vakgebied. Zo heb ik de kans gekregen om twee detacheringsopdrachten te voltooien en op deze manier meer te leren over mijn vakgebied binnen verschillende organisaties. Aanvullend aan deze opdrachten heb ik ook mijn studie bij Vereniging voor Credit Management (VVCM) met succes kunnen afronden, waar BVCM mij in heeft gefaciliteerd.

In mijn huidige werkzaamheden ben ik samen met mijn collega Mitchell van der Drift verantwoordelijk voor de afdeling Business Process Outsourcing met name op het gebied van debiteurenbeheer. Eén van de werkzaamheden is het starten van nieuwe projecten aan de hand van behoeftes en doelstellingen van, en in samenspraak met, de klant.

Inmiddels bestaat de debiteurenafdeling uit ruim 25 medewerkers. De persoonlijke ontwikkeling en plezier in het werk van onze medewerkers staan altijd centraal bij BVCM. Voor mij is de afdeling gelijk aan een voetbalteam waarmee wij de Champions League finale gaan winnen. Om deze ambitie waar te kunnen maken proberen wij elke dag onze medewerkers net wat beter te maken en iets bij te leren. Dit realiseren wij door on-the-job coaching (door ervaren medewerkers) en het geven van diverse trainingen. BVCM is ook bereid om te investeren in de toekomst van haar medewerkers door middel van het faciliteren en ondersteunen van bijvoorbeeld een studie. Er wordt binnen de organisatie ruimte gegeven om op eigen initiatief jouw eigen ideeën uit te werken om processen te optimaliseren.

Voor mij is het belangrijk dat je met plezier naar werk toegaat. Je spendeert tenslotte een groot deel van je leven op werk. Als je jouw werk met plezier uitvoert en betrokken bent bij de organisatie, dan gaat het vanzelf. Hierbij stel ik mijzelf ook elke dag de vraag: ‘Hoe kunnen wij het morgen beter doen?’

De sfeer op de afdeling is ook erg leuk. Hard werken, KPI’s behalen, met zo nu en dan een dolletje en om de twee weken een teammeeting met soms een digitale quiz of een andere activiteit.

 

Wil jij mijn collega worden?
Ben je net afgestudeerd? Heb je communicatieve vaardigheden? Kun je snel verbanden leggen en ben je handig met systemen? Solliciteer dan bij BVCM.