Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Wat zegt Tyco over BVCM?

Al bij de eerste ontmoeting maakten wij kennis met de professionele werkwijze van BVCM.

Geen gladde verkooppraatjes maar echt ‘to the point’ werd ons uitgelegd wat BVCM voor Tyco kon betekenen. BVCM staat voor een persoonlijke aanpak en de communicatie met onze vaste contactpersoon, debiteurenbeheerder Joost, verloopt heel vlot, zowel telefonisch als per mail.

Wat ons het meest opvalt is dat elk dossier, ongeacht of het een hoog of laag openstaand bedrag betreft, met kennis van zaken wordt opgepakt om tot een positief resultaat te komen. Bij BVCM geen geijkt stramien van een paar telefoontjes of briefjes maar een echt invorderingsproces aangepast aan onze business en gericht om snel en efficiënt resultaat te boeken.

Wat wij ook heel belangrijk vinden is dat onze debiteuren op een professionele maar kordate manier worden benaderd. BVCM behandelt onze klanten zo, dat toekomstige samenwerking met deze klanten zeker mogelijk blijft.

Wij zijn uitermate tevreden over onze samenwerking met BVCM.

- Catherine Vermeiren

tyco