Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Ons verhaal

BVCM staat voor 'Bureau voor Credit Management'. Van outsourcing tot en met detachering, van incasso tot en met juridische procedures. We voorzien in alle onderdelen binnen de prospect-to-cash-keten.

Vanaf de start in 2005 zetten we ons elke dag opnieuw volledig in om het optimale resultaat te behalen voor onze relaties. Je bent namelijk zo goed als je laatste resultaat. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een internationaal full service credit managementspecialist. We mogen voor honderden klanten in Nederland en ver daarbuiten onze diensten inzetten.
 
We ontwikkelen onszelf voortdurend en volgen dagelijks de nieuwste technologische mogelijkheden om alle credit managementwensen van onze klanten te kunnen vervullen.  

bvcm-ons-verhaal

Een kijkje in onze keuken

Neem een exclusief kijkje achter de schermen van BVCM. In deze video openen we de deuren van ons kantoor en laten we graag zien waar we, met meer dan 100+ collega's, elke dag aan werken voor het maximale resultaat.

Onze missie & visie

 
Missie
Het wereldwijd leveren van innovatieve credit managementdiensten aan onze klanten binnen de gehele prospect-to-cash keten.

Visie
Het toonaangevende bedrijf in Nederland zijn dat betalingen verbetert door innovatieve credit managementoplossingen.
bvcm-missie-visie

Betrokken medewerkers

Dankzij de grote betrokkenheid van inmiddels meer dan 100 medewerkers zijn we elke dag in staat om optimaal te presteren. Onze professionals streven het maximale resultaat na, in nauwe samenwerking met de klant. Deze professionele instelling en betrokkenheid van onze mensen maakt het verschil.
 
Doordat ze luisteren in plaats van praten, zijn ze van grote toegevoegde waarde voor onze relaties.





dit-is-bvcm

" Wij streven ernaar een toonaangevend bedrijf in Nederland te zijn dat betalingen verbetert door innovatieve credit managementoplossingen. "

Onze cultuur

De open bedrijfscultuur stimuleert onze medewerkers bij te dragen aan de doorontwikkeling van onze organisatie. We streven ernaar om met maximale inzet dagelijks waar te maken waar we voor staan. Wij zetten hiervoor de nieuwste (e)learning technieken in om te kunnen garanderen dat onze medewerkers altijd met de meest recente kennis handelen.

Enthousiasme, tomeloze betrokkenheid en onze drang naar innovatie zorgen voor de rest.

bvcm-onze-cultuur

Onze kernwaarden

 

Betrokken.

 We zijn toegewijd om te leren dat helpt ons om uitzonderlijke resultaten te leveren.
 
 

Innovatie.

We omarmen nieuwe ideeën en streven naar optimale innovatieve oplossingen.

 

Urgentie.

We handelen professioneel, profactief met snelheid, kwaliteit en flexibiliteit.

 

Verantwoordelijkheid.

We doen wat we zeggen, zijn transparant, nemen verantwoordelijkheid en komen onze verplichtingen na.
 
 
 
Werken bij BVCM?

Maatschappelijk verantwoord incasseren

De Nederlandse Vereniging van gecertificeerde Incasso-ondernemingen (NVI) introduceerde per 1 januari 2019 voor alle NVI-leden een vernieuwde Gedragscode en een herzien Incasso Keurmerk. De vernieuwde reglementen staan voor ‘Maatschappelijk Verantwoord Incasseren’. Leden van de NVI zijn onderworpen aan de NVI Gedragscode.

Het doel van deze gedragscode is te waarborgen dat alle leden hun incasso-activiteiten uitoefenen binnen de normen die hiervoor zijn gesteld. BVCM is lid van de NVI.
 
maatschappelijk-verantwoord-incasseren

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Goed ondernemerschap draagt bij aan de kwaliteit van onze samenleving, waarin de factoren people (maatschappij) en planet (milieu) een bijdrage leveren aan het maken van profit (winst). De visie van BVCM met betrekking tot MVO is dat een ieder de kans moet krijgen om zijn of haar talenten te benutten en te kunnen tonen. BVCM voert een actief beleid om een grote diversiteit aan medewerkers te onderhouden.

Diversiteit & inclusiviteit

Elke medewerker dient zich gewaardeerd, gerespecteerd en gemotiveerd te voelen. BVCM ziet diversiteit in de breedste zin van het woord - inclusief leeftijd, etniciteit, ras, cultuur, geslacht, genderidentiteit en expressie, seksuele geaardheid, capaciteiten en beperkingen, religie, sociaaleconomische achtergrond, denkstijlen en levenservaringen.

Onze dienstverlening is beschikbaar voor klanten wereldwijd en dus is het belangrijk dat ons personeel net zo divers en inclusief is als de wereld waarin we leven.
 
Medewerkers met allerlei achtergronden en capaciteiten, unieke gezichtspunten en invalshoeken dragen bij aan alle aspecten van onze organisatie. Wij bieden een inclusieve werkomgeving waarbij er mogelijkheden zijn zoals flexibele beleidsregels en parttime werk in leidinggevende posities.

diversiteit-en-inclusiviteit