Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

MT1000: Leading door Internationalisering & AI

Martijn-le-conge-ryanne-schonhage-mtsprout

BVCM voorziet in het gehele order-to-cashproces en verzorgt het incassotraject ook internationaal. “We doen zo veel mogelijk zelf”, zegt CFO Ryanne Schönhage (29). “Waar nodig schakelen we partners in, maar ook dan behouden wij de regie. Met onze vestiging op Curaçao zijn we 24/7 beschikbaar voor onze klanten. Ook is het vanuit deze locatie eenvoudiger zakendoen met Amerikaanse bedrijven die op de Europese markt actief zijn; dit noemen wij ‘The Gateway to Europe’. We hebben de toekomst omarmd met kunstmatige intelligentie. Met onze geavanceerde AI-technologie analyseren we data en voorspellen we trends, zodat we proactief kunnen handelen en optimale resultaten behalen voor onze klanten. De manier waarop wij AI toepassen is leading in onze branche.”

GROEISPURT
De afgelopen jaren heeft BVCM een groeispurt gemaakt en is het bedrijf gegroeid van 50 naar meer dan 100 medewerkers. “We staan er goed op bij jong en ambitieus talent”, zegt salesmanager Martijn le Congé (36). “Je bouwt hier aan een mooie carrière, onder andere dankzij onze opleidingsmogelijkheden. Ryanne is hier een mooi voorbeeld van: zij kwam binnen als junior en is nu CFO. Onze teams bestaan uit een inspirerende mix van talent en seniors, waaronder 65+’ers die hun expertise en ervaring over willen dragen aan jongere generaties.

"Met onze geavanceerde AI-technologie analyseren we data en voorspellen we trends"

De kernwaarden van het bedrijf komen in de praktijk écht tot uiting. Dit zie je terug in het mt, waar je veel vrijheid en ondersteuning krijgt om groei te bewerkstelligen. Fouten maken mag, omdat dit soms nodig is om tot uitzonderlijke prestaties te komen. Je kunt bij ons hybride werken; toch zijn hier iedere dag bijna alle bureaus bezet. Voor de meeste van onze mensen voelt het op kantoor alsof ze thuis zijn.”

CLOUD
Klantgericht denken zit in ons DNA”, zegt Ryanne. “Onze mensen begrijpen wat de urgentie is van een openstaande incasso. We voeren dossiers direct in, komen afspraken na en spannen ons in voor de meest effectieve oplossing. We investeren continu in innovatie en kwaliteit. Zo hebben we recent de migratie naar een nieuw IT-systeem afgerond. Dankzij onze cloudoplossing kunnen we eenvoudiger en dus sneller gegevens uitwisselen met opdrachtgevers. Onze groei was niet mogelijk geweest zonder het vertrouwen dat opdrachtgevers in BVCM hebben gesteld. Daar zijn we hen dankbaar voor."