BPO
Met BPO (Business Process Outsourcing), nemen we al uw credit managementprocessen uit handen.
U kunt het volledige facturatie- en debiteurenbeheer met een gerust hart aan onze experts uitbesteden. Vanaf het versturen van de factuur, het nabellen van klanten uit uw naam tot en met het verwerken van de betalingen.
Elke klant met bijbehorend betaalgedrag is anders. Wij kunnen u helpen bij het inschatten van risico’s, betaalgedrag en kredietwaardigheid van uw klant(en). Hiermee verbeteren we de cashflow en vergroten we het werkkapitaal van uw organisatie.
Met de inzet van flexibele e-Invoicing en betalingsmogelijkheden, zorgen we ervoor dat zaken doen met uw klanten vereenvoudigd wordt, ook op internationaal niveau. U krijgt toegang tot de uitgebreidste debiteurenbeheer- en incasso tools om stappen te kunnen nemen bij achterstallige betalingen. Ook customer service en dispuutmanagement bij conflicten maken onderdeel uit van het platform waarmee, naast up-to-date, transparante historische financiële informatie en de lopende status van de betalingsgegevens realtime ondersteuning kan worden geboden.
Waarin kan BVCM ondersteunen
This is text reserved to highlight something.
Een gebruiksvriendelijk platform waarmee u elektronische facturen en andere belangrijke financiële documenten kunt verzenden. Naast dat u het papiergebruik in uw organisatie aanzienlijk kunt reduceren, kent elektronisch factureren nog veel meer voordelen.
Tijd- en kostenbesparend
BVCM biedt een zorgeloos online factureringsproces. Deze SaaS-oplossing koppelt eenvoudig met uw huidige ERP-systeem, zonder gebruik van extra hardware en software. Uw eigen administratie blijft dus leidend. Met een muisklik begint u al met het besparen op uw verzendings- en factureringskosten (al snel zo'n 60 tot 70 procent), verhoogt u uw klantretentie en daalt uw DSO (Days Sales Outstanding) met minstens 20 procent. Dankzij een speciale track en tracé-module kunt u precies zien wat de status van uw factuur is.
Bereken nu uw ROI
De onderstaande (gratis) spreadsheet geeft u inzicht in de efficiency van uw huidige proces. Ontdek nu hoe een e-Invoicing oplossing van BVCM u helpt uw kosten te verminderen en cashflow te verbeteren. Klik hier
This is text reserved to highlight something.
Wilt u zich meer bezighouden met uw core business? Besteed dan uw debiteurenbeheer (gedeeltelijk) uit aan BVCM. Onze professionals benaderen uw debiteuren op klantvriendelijke wijze, zowel schriftelijk als telefonisch.
Door regelmatig te evalueren met onze klanten, optimaliseren we de processen en bewaken we het afgestemde beleid. Bovendien kunt u met onze software 24/7 meekijken in het lopende dossier. Dankzij onze kennis en ervaring kunnen we voor u uitstekende resultaten behalen en daarmee zowel een lagere DSO (Days Sales Outstanding) als minder afschrijvingen.
This is text reserved to highlight something.
Beheer efficiënt uw debiteuren met het flexibele credit management softwarepakket van BVCM. Dé oplossing voor een effectief, kostenbewust, online credit management. Met goed georganiseerde communicatielijnen en nauwkeurig ingerichte debiteurengroepen heeft u de oplossing in handen voor zorgeloos debiteurenbeheer.
Met het credit management softwarepakket van BVCM beschikt bovendien iedereen in de organisatie altijd over dezelfde informatie. Niemand hoeft meer te zoeken naar de laatste status: de gehele, actuele debiteurenhistorie is terug te vinden in het debiteurendossier. Zo hebben al uw medewerkers in een oogopslag inzicht in facturen, afspraken en de klachtenafhandeling.
Door vooraf gedefinieerde workflows worden processen in een handomdraai geautomatiseerd en (vervolg)taken automatisch geagendeerd. Op het overzichtelijke dashboard vindt u nuttige managementinformatie, zoals accurate overzichten van de DSO (Days Outstandig Sales) ontwikkeling, ouderdomsanalyses van klanten en cashflow voorspellingen.
Voordelen Business Process Outsourcing
Wanneer u voor BVCM kiest, ervaart u de volgende voordelen
e-Invoicing
- Eenvoudig te koppelen met uw ERP-systeem
- Verhoging klantretentie
- Track-and-trace-module
- 24/7 toegankelijk
- SaaS oplossing
Outsourcing
- Verzekerd van continuïteit
- Lagere DSO
- Tijd- en kostenbesparend
- Hogere klanttevredenheid
- Verbetering liquiditeit
Software
- Overzichtelijke dashboard
- Accurate overzichten en cashflow-voorspellingen
- Geautomatiseerde en geagendeerde workflows
- Effectief dispuutmanagement
-
e-Invoicing
- Eenvoudig te koppelen met uw ERP-systeem
- Verhoging klantretentie
- Track-and-trace-module
- 24/7 toegankelijk
- SaaS oplossing
-
Outsourcing
- Verzekerd van continuïteit
- Lagere DSO
- Tijd- en kostenbesparend
- Hogere klanttevredenheid
- Verbetering liquiditeit
-
Software
- Overzichtelijke dashboard
- Accurate overzichten en cashflow-voorspellingen
- Geautomatiseerde en geagendeerde workflows
- Effectief dispuutmanagement
Onze referenties
-
Najim El Akhssassi
Mobilize Financial Services
"We hebben in de loop van het jaar een geweldige samenwerking opgebouwd met BVCM voor zowel ons Credit Management als onze Customer Service activiteiten."
-
Peter van Dijk
Kuehne Nagel
"Na verschillende incassobureaus op bezoek te hebben gehad is onze voorkeur uitgegaan naar de BVCM. Vanuit de gesprekken was al snel duidelijk dat we hier met een goed georganiseerd incassobureau te maken hebben die een aanvulling is op ons collectie proces."
-
Joris ten Westenend
Sligro Food Group
"Doorlopend afvragen waar je als klant behoefte aan hebt, goed luisteren en vervolgens inspelen op onze behoefte"
Veelgestelde vragen
E-invoicing
Binnen 2 weken kunt u wereldwijd elektronisch factureren. In die tijd realiseren wij de koppeling met uw boekhoudpakket en is het platform ingericht naar uw wensen en eisen.
Ja, absoluut. En bij veranderingen voeren wij de nodige aanpassingen voor u door. BVCM ontzorgt u volledig in uw factureringsproces.
Nee, dat is digitaal factureren. Dat is een mogelijkheid, maar Elektronisch Factureren van BVCM biedt nog veel meer verzendmogelijkheden. Het stelt u in staat al uw facturen te versturen volgens de wensen van uw klanten, of dat nu als XML- of pdf is, via scan & herken of via een factureringsplatform (zoals Basware en Zoomit). Een pdf is bovendien niet het veiligste formaat: er kan gesjoemeld worden met de inhoud en u kunt er geen elektronische (gecodeerde) handtekening in plaatsen, die de juistheid van de informatie waarborgt.
Ja, dat kan. U kunt de betaallink zelfs naar klanttype differentiëren.
Geen. Wij zorgen ervoor dat al uw klanten op de door hen gewenste manier gefactureerd worden.
Omdat de Nederlandse wet dat voorschrijft, bewaren wij minimaal 7 jaar uw facturen plus bijlagen.
Ja, wij hebben tot nu toe 700 verschillende boekhoudpakketten aangesloten. Twijfelt u of er een koppeling mogelijk is met uw pakket? Stuur dan even een mailtje naar info@bvcm.nl. Wij helpen u graag verder.
Het grootste voordeel is dat alle updates en onderhoud voor u worden uitgevoerd. Dat scheelt u dus kostbare werktijd (minder fte).
Uw ICT-medewerker hoeft ons alleen maar de mogelijkheid te bieden de koppeling met uw boekhoudpakket te maken. Verder hoeft u niets te doen. Daarvoor is maximaal 1 uur nodig.
U kunt op ieder moment, overal ter wereld inloggen. Het enige wat u nodig heeft is een browser en een internetverbinding.
Uw kunt uw facturen tracken, maar ook issue-management & BI-rapportages uitvoeren.
Uw facturen worden opgemaakt conform de wet- en regelgeving, die geldt in het land waar uw debiteur woonachtig of gevestigd is.
Ja, wij verzorgen lokale betaalopties in maar liefst 120 landen.
Nee, dat hoeft niet. De klant ontvangt zijn factuur waar en hoe hij deze wil ontvangen.
Alle aflevervoorkeuren voor uw debiteur zijn mogelijk, ook de papieren variant.
U hoeft zich geen zorgen te maken dat u uw boekhoudpakket of proces hoeft aan te passen om gebruik te kunnen maken van Elektronisch Factureren van BVCM. Uw eigen informatie, proces en boekhoudpakket blijven leidend. Bovendien kunt u zelf bepalen in welke mate u Elektronisch Factureren wilt gebruiken: alleen voor het elektronisch versturen van facturen of ook voor opvolging van de facturen, rapportages, klachtenafhandeling et cetera.
De koppeling tussen uw omgeving en Elektronisch Factureren is zo ingericht, dat bijlagen altijd automatisch worden meegezonden naar de debiteur.
Elektronisch Factureren biedt de mogelijkheid om vanuit één platform namens verschillende dochterondernemingen te factureren. U kunt de facturen versturen in de eigen huisstijl van iedere werkmaatschappij, zodat de individuele look-and-feel behouden blijft.
Ja, uw klant kan via zijn account zijn voorkeuren aangeven. Die kunt u zelf doorvoeren of dat door de supportafdeling laten doen. Net wat u handig vindt.
Ja, uw klant kan via zijn account een klacht indienen. U kunt zelf bepalen hoe en waar u deze issues binnenkrijgt (in uw CRM- of ERP-systeem, via e-mail, et cetera).
Wilt u meer informatie over BPO?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Graag kijken wij samen met u op welke wijze BPO ingezet kan worden binnen uw organisatie.