Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Mijn ervaring met BVCM People

Mijn-ervaring-met-BVCM-PeopleLaat ik beginnen met te zeggen dat ik erg blij ben met de bemiddeling en de wijze waarop het gehele proces is verlopen.

Nadat ik mijn portefeuille en functie had overgedragen i.v.m. outsourcing naar het buitenland heb ik met onze partner BVCM contact opgenomen. Na een uitgebreid en positief persoonlijk kennismakingsgesprek, waarin duidelijk de doelen en verwachtingen naar elkaar werden uitgesproken, is BVCM voor mij aan de slag gegaan.

Al snel had men voor mij bij twee verschillende opdrachtgevers van BVCM een leuke functie gezien. Deze hebben we uitgebreid met elkaar besproken. Nadat ze me hadden voorgesteld ontving ik vervolgens via BVCM al snel de uitnodiging om bij beide bedrijven op sollicitatiegesprek te komen.

BVCM blijft in beeld

Voor en na ieder sollicitatiegesprek was er telefonisch contact met BVCM om te bespreken hoe de gesprekken waren verlopen en of er een match was tussen mij en de organisatie. Daarnaast hield BVCM ook bij de opdrachtgever vinger aan de pols en koppelde dit tevens terug naar mij.

Binnen zes weken (inclusief mijn vakantie) kon ik mijn nieuwe arbeidsovereenkomst bij Vesteda tekenen en op mijn eerste werkdag werd er vanuit BVCM een heerlijke taart bezorgd om mij succes te wensen.

Ik heb de bemiddeling als zeer positief ervaren. Er waren geen frustraties over het feit dat er niet werd teruggebeld of dat mijn e-mails niet beantwoord werden. Ook was er tijdens het wervingsproces regelmatig contact om de voortgang te bespreken. Het leukste vond ik dat, na twee maanden in dienst te zijn bij Vesteda, BVCM persoonlijk is langs gekomen om te vragen hoe het ging en of alles naar wens was.

BVCM is er goed in om de juiste organisatie, bij de juiste werknemer te vinden! De persoonlijke benadering in dit proces is als zeer prettig ervaren.