Junior Credit Controller

Wij bieden de meest innovatie diensten aan binnen de prospect-to-cash keten, zoals Business Process Outsourcing (BPO), collections en Software oplossingen. Elke dag leveren wij vastberaden de beste service en producten aan nieuwe en bestaande klanten. Om onze nationale en internationale groeidoelstellingen te realiseren, zoeken wij voor ons gedreven en hechte BPO team naar een Junior Credit Controller.
 
Als Junior Credit Controller voer je het debiteurenbeheer uit namens onze opdrachtgevers zoals Heineken/Sligro, Kuehne-Nagel en Renault Financial Services. Samen met een team van jonge collega’s ga je in contact met hun debiteuren, om te komen tot een betaling. Zo heb je direct impact op de cashflow van deze grote bedrijven!

Tamar_BVCM_284x284

Meer weten over deze vacature? Neem contact op met Tamar van Gulik.

T: 020-3460746
E: careers@bvcm.nl

Welke taken horen bij deze functie?

  • Telefonisch en schriftelijk contact met debiteuren van onze opdrachtgevers
  • Afspreken en opvolgen van betaalafspraken
  • Registreren en opvolgen van disputen in samenwerking met onze opdrachtgever
  • Meedenken over procesverbeteringen en deze, na overleg met de Supervisor, doorvoeren in het proces en eventueel softwaresysteem
  • Administratieve werkzaamheden zoals het verrijken van klantgegevens en dossiers

Breng jij de volgende ervaringen?

  • Je spreekt en schrijft Nederlands en Engels op een zakelijk niveau
  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau
  • Kennis van financiële en/of juridische processen
  • Ervaring met zakelijk klantcontact, bijvoorbeeld binnen een customer care, incasso of commerciële rol
  • Je bent gedreven, commercieel en altijd op zoek naar een manier om je werkzaamheden nog efficiënter uit te voeren

Wat kun je van ons verwachten?

We bieden je groei en ontwikkeling, zowel voor jou persoonlijk, als binnen de organisatie. Daarnaast kun je verwachten:

  • Marktconform salaris, 25 vrije dagen, 50% bijdrage aan pensioen;
  • Internationale werkomgeving met als thuisbasis Amsterdam;
  • Breed aanbod aan trainingen en opleidingen via onze eigen BVCM Academy;
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan, met voldoende mogelijkheid tot groei;
    En genoeg leuke dingen naast het werk met een wekelijkse Vrijmibo, tweewekelijkse massage en verschillende uitjes met collega’s.