Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Wat zegt Kuehne Nagel over BVCM?

Een aantal jaar geleden hadden wij de behoefte aan een nieuwe incassopartner.

Na verschillende incassobureaus op bezoek te hebben gehad is onze voorkeur uitgegaan naar de BVCM. Vanuit de gesprekken was al snel duidelijk dat we hier met een goed georganiseerd incassobureau te maken hebben die een aanvulling is op ons collectie proces.
 
Ons pro-actieve debiteurenbeleid en in-house incasseer traject is er op gericht om tijdig onze vordering betaald te krijgen. Met +/- 6000 actieve debiteuren (B2B) op jaarbasis en ongeveer 12 incasso zaken per jaar waarbij het minnelijke traject reeds is gedaan door onszelf, hebben wij geen behoefte aan een standaard incassoproces maar aan een exacte aanpak per dossier. Doordat de BVCM ons verbindt met een kundig vast contactpersoon die bij ons heeft kennis gemaakt, wordt er snel geschakeld en de juiste weg bewandeld tot het alsnog binnen krijgen van de vordering.
 
De ervaring tot op heden is zeer positief waarbij de BVCM en Kuehne + Nagel een goede samenwerking hebben die leidt tot succes!

- Peter van Dijk

kuehne-nagel-logo