Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

Wat zegt Motrac Linde over BVCM?

Al sinds de oprichting van BVCM, in 2005, behartigen zij mijn incassozaken.

Eerst bij een vorige werkgever en sinds mijn overgang naar Motrac Intern Transport B.V. (voorheen dochter van Pon Nederland, nu van Royal Reesink) is dat contact altijd gebleven.

Het prettige van BVCM Collections is dat zij een direct contact met de debiteur voorstaan, bellen in plaats van schrijven. Ik heb in al die jaren en honderden dossiers nog nooit een klacht gehoord over onheuse bejegeningen, dus de conclusie is gerechtvaardigd dat BVCM de taal van de opdrachtgever spreekt en rekening houdt met haar commerciële belangen en normen.


In vrijwel alle gevallen incasseert BVCM Collections behalve de hoofdsom ook een vergoeding voor rente en haar eigen kosten. Alles bij elkaar één van de weinige bureau's die niet zozeer dweept met een 'totaal nieuw concept', maar het gewoon uitvoert.

- Etienne Spaarwater

bvcm_companylogo_motraclinde_217x2173