Onze BVCM/Call2Collect servicedesk voor DirectPay is bereikbaar via directpay@call2collect.com

Lees hier het volledige bericht.

BVCM viert 15-jarig jubileum

In 15 jaar tijd van klein B2B incassobureau naar full service credit management partner.

BVCM viert vandaag haar 15-jarig jubileum. In de afgelopen vijftien jaar is niet alleen de credit management branche veranderd, maar ook BVCM als organisatie.


BVCM_bestaat_15_jaar

Wie had kunnen denken dat BVCM, in 2005 gestart op een werkkamer in Amsterdam na 15 jaar zou uitgroeien tot een volwaardig internationaal credit management bureau! "Ik in ieder geval niet" aldus Andre Groot oprichter en DGA van BVCM.

"Het elke dag een beetje beter doen en tevreden klanten, dat is vanaf dag één mijn motto geweest. Uiteraard had BVCM nooit zo ver kunnen komen zonder onze gedreven medewerkers. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten en het aanbieden van oplossingen is het ons gelukt om te komen waar we nu staan. Toen ik 15 jaar geleden begon met business to business incasso had ik nooit kunnen bedenken dat jaren later onze dienstverlening de gehele internationale prospect-to-cash keten zou bevatten. In 15 jaar tijd is er veel veranderd en hebben we onder andere een crisis overleefd. Wetgeving, software ontwikkelingen en digitale technieken zijn daarnaast exponentieel veranderd. Vroeger had ik een kast met mappen waarin ik alle incassodossiers beheerde, tegenwoordig helpt software ons om de juiste persoonlijke acties op het juiste moment uit te voeren. Zowel bij debiteurenbeheer als bij onze incassowerkzaamheden. Persoonlijk contact, innovatie en efficiëntie zijn altijd de basis geweest voor ons huidige resultaat. BVCM is zover gekomen dankzij een grote groep trouwe klanten, die we liever partners noemen. Hiervoor zetten wij ons elke dag maximaal in, niet alleen vanuit Amsterdam maar ook vanaf onze vestiging op Curaçao. Samen met onze medewerkers zijn wij erg trots op de huidige positie die BVCM in het credit management landschap heeft verworven. De uitdaging is én blijft om onszelf elke dag weer te bewijzen en het elke dag een beetje beter te doen".

Gebeurtenissen

BVCM is door de jaren heen getuige geweest van een aantal mooie gebeurtenissen. Zo vond in 2007 de overname van IDCA, nu bekend als BVCM Antilia plaats, zijn we in 2010 Call2Collect voor de incasso van consumentenvorderingen gestart en lid geworden van de NVI, waarbij André ook tot het bestuur is toegetreden, BVCM sinds 2015 deel uit van het internationale netwerk GCS, zijn we in 2017 met Order2Cash een lange termijn partnership aangegaan waardoor wij samen een uniek internationaal Business Process Outsourcing (BPO) platform voor order-to-cash-gerelateerde activiteiten kunnen bieden en zijn we in 2018 gestart met het aanbieden van een eenvoudige betalingsmogelijkheid voor debiteuren via Pay4Sure.

Vooruitzichten

BVCM voorziet een aanzienlijke groei van haar internationale credit management activiteiten. De Nederlandse incassomarkt krimpt en als gevolg van diverse reguleringen verwacht BVCM hier geen significante groei. Echter onze innovatieve prospect-to-cash oplossingen zorgen ervoor dat met name internationaal veel kansen ontstaan. Dankzij toepassing van innovaties op het gebied van data, artificial intelligence en machine learning kan BVCM haar dienstverlening zo efficiënt mogelijk uitvoeren. Dankzij een duurzaam partnership kunnen onze relaties zich met focus richten op hun eigen core business. Ook in de toekomst blijven onze medewerkers onderscheid maken middels persoonlijk contact zowel nationaal als internationaal.

Bekijk Infographic | BVCM in 15 jaar

Over BVCM

BVCM is een Nederlandse prospect-to-cash service aanbieder. BVCM heeft brede ervaring en een uitgebreid track record op het gebied van creditmanagement. Van krediet rapporten tot juridische procedures en van incasso tot detachering. BVCM voorziet in alle onderdelen binnen de prospect-to-cash-keten. BVCM neemt ook de zorgen voor vorderingen buiten Nederland uit handen. Vanuit Amsterdam en Willemstad spreken onze native speaking professionals uw debiteur aan in zijn of haar eigen taal. Daarnaast maakt BVCM deel uit van het internationale netwerk GCS, met meer dan honderd kantoren in negentig landen. Dat stelt ons in staat om wereldwijd voor u te incasseren.

Media contacten:
Carel Alberts (BVCM)
Commercieel directeur
Email : c.alberts@bvcm.nl
Telefoonnummer: 020 346 0746
www.bvcm.nl